Το eshop μας θα παραμείνει κλειστό για καλοκαιρινές διακοπές 2-22 Αυγούστου. Οι παραγγελίες σας θα εκτελεστούν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα μετά τις 23/8. Καλές βουτιές!!!

Διαθεσιμότητα Προϊόντων - Αποστολές

Τρόπος Παράδοσης

Η παράδοση των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρίας VEIS γίνεται με την εταιρία ταχυμεταφορών MyMove (εντός Αττικής), την εταιρία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier και και συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρίεςΣε περιπτώσεις αποστολής προϊόντων πολύ μεγάλου όγκου εκτός Αττικής, η αποστολή θα γίνει με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία και στην περίπτωση αυτή ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί, όπως επίσης μπορεί να μην είναι διαθέσιμος ο τρόπος πληρωμής Αντικαταβολή κάτι για το οποίο θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά. Το κόστος μεταφοράς των προϊόντων προς τον πελάτη, για αγορές συνολικής αξίας άνω των 120€ (συμπ.ΦΠΑ), είναι δωρεάν*. Για παραγγελίες συνολικού κόστους κάτω των 120€, τα μεταφορικά υπολογίζονται στο Kαλάθι Aγορών (εισάγοντας την "Περιοχή" προορισμού και επιλέγοντας από τις διαθέσιμες επιλογές στο κουτί "Τρόποι Αποστολής") στη σελίδα Ολοκλήρωση Αγορών. Τα έξοδα μεταφοράς των προϊόντων κυμαίνονται από 3,90€ (συμπ.ΦΠΑ) για μικρά δέματα εντός Αττικής μέχρι και 11,90€ για πιο μεγάλα δέματα στην επαρχία.

*Τα Δωρεάν Μεταφορικά αφορούν συνολικές παραγγελίες άνω των 120€ (συμπ.ΦΠΑ) προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρίας VEIS, όπως αυτά παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα www.veis.grκαι δεν αφορούν ειδικές παραγγελίες προϊόντων ή οτιδήποτε άλλο δεν παρουσιάζεται ως προϊόν στην ιστοσελίδα veis.gr.

Δωρεάν Επιστροφή Παραγγελιών

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στα προϊόντα μας όλα αυτά τα χρόνια και σας ανταμείβουμε με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ παραγγελιών. Αγοράστε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, παραλάβετε την παραγγελία σας, δείτε τα προϊόντα από κοντά και σε περίπτωση που δεν ταιριάζει κάτι στο χώρο σας απλά επιστρέψτε το!

  • Μπορείτε να επιστρέψετε είτε μέρος της παραγγελίας σας είτε ολόκληρη, στην ίδια συσκευασία που σας απεστάλλη, με δωρεάν μεταφορικά επιστροφής με την courier/μεταφορική που σας απεστάλη (με χρέωση στον κωδικό πελάτη που υπάρχει πάνω στο voucher της αποστολής). Επιστρέφοντας τα προϊόντα μπορείτε είτε να κάνετε αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν ή να έχετε επιστροφή του ποσού της αξίας των προϊόντων αυτών.
  • Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας, ενώ σε περίπτωση ζήτησης επιστροφής χρημάτων, θα γίνεται κατάθεση του υπολοίπου σε λογαριασμό τραπέζης που επιθυμεί ο πελάτης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή της παραγγελίας.
  • Σε κάθε περίπτωση, αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων θα γίνεται εφόσον παραληφθούν τα προϊόντα από την εταιρία μας και ελεγχθούν ότι δεν φέρουν φθορά.
  • Η επιστροφή χρημάτων αφορά μόνο την αξία των προϊόντων που θα επιστραφούν και όχι του κόστος των μεταφορικών της αρχικής παραγγελίας. Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων με νέα, αυτά επιβαρύνονται με έξοδα μεταφοράς, εκτός αν αποτελούν μέρος κάποιας προσφοράς μειωμένων ή δωρεάν μεταφορικών.
  • Η συσκευασία των προϊόντων για την επιστροφή τους πρέπει να γίνει με τον ίδιο τρόπο που σας τα αποστείλαμε για την αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά. Αν έχετε απορίες μπορείτε απλά να μας καλέσετε στο 2105058025 ή να στείλετε mail στο sales@veis.gr και θα σας κατευθύνουμε κατάλληλα. 
  • Η προσφορά της δωρεάν επιστροφής παραγγελιών ισχύει για παραγγελίες που έχουν γίνει από 01/06/2016

Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Ο χρόνος διαθεσιμότητας αναφέρεται στην σελίδα του κάθε προϊόντος (πχ. Διαθεσιμότητα: 3-5 εργάσιμες) και είναι ο ενδεικτικός χρόνος που μπορεί να είναι διαθέσιμο στην αποθήκη μας το προϊόν από τον προμηθευτή μας ή το εργαστήριο μας (προϊόντα με ένδειξη κατασκευαστή: VEIS). Σε κάθε περίπτωση δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις που προκύπτουν από προβλήματα στην εισαγωγή των προϊόντων των προμηθευτών μας, ενώ ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του και να του γίνει επιστροφή χρημάτων, εκτός των περιπτώσεων που έχει ζητηθεί προκαταβολή η οποία και δεν επιστρέφεται. Τα προϊόντα με διαθεσιμότητα Αναμένεται ή Κατόπιν Παραγγελίας είναι προϊόντα που βρίσκονται σε διαδικασία παραγωγής και ο πελάτης ενημερώνεται για τον αναμενόμενο χρόνο άφιξης τους στην αποθήκη μας με email ή τηλεφωνικά. Τα προϊόντα με διαθεσιμότητα "Ετοιμοπαράδοτο" αποστέλλονται στην εταιρία courier την ίδια ημέρα αν η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 11:00, ενώ αν πρόκειται για μεταφορική την επόμενη εργάσιμη. Για παραλαβή από την εταιρία μας κατόπιν ραντεβού παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά για να επιβεβαιώσουμε την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Θα μπορείτε να ενημερώνεστε για την κατάσταση της παραγγελίας σας μέσα από την σελίδα Λογαριασμός στην επιλογή Ιστορικό Παραγγελιών, ενώ θα σας αποσταλλεί σχετική ειδοποίηση με email/sms όταν η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη και θα έχει αποσταλλεί.

Χρόνος Παράδοσης

Η εταιρία courier MyMove παραδίδει εντός Αττικής σε 1-2 εργάσιμεςη ELTA COURIER παραδίδει στους περισσότερους χερσαίους προορισμούς (μεγάλες πόλεις) σε 1-2 εργάσιμες, για νησιωτικούς ή απομακρυσμένους προορισμούς σε 2-3 εργάσιμες, ενώ σε περίπτωση μεταφορικής εταιρίας ο χρόνος μπορεί να είναι 1-4 εργάσιμες ανάλογα με τον προορισμό. Η παραγγελία σας παραδίδεται στην πόρτα σας εντός Αττικής από την MyMove καθημερινές 10:00-17:00, στις περιοχές εκτός Αττικής που εξυπηρετεί το δίκτυο των καταστημάτων Porta-Porta της ΕΛΤΑ-Courier καθημερινές 10:00-17:00 ενώ στις υπόλοιπες περιοχές εξυπηρετείστε από τα τοπικά καταστήματα των ΕΛΤΑΣας ενημερώνουμε ότι ο ταχυμεταφορέας θα κάνει μέχρι και 2 προσπάθειες επίδοσης, αφήνοντας ειδοποίηση σε περίπτωση μη εύρεσης του παραλήπτη. Κατόπιν αυτού, ο παραλήπτης του δέματος θα πρέπει να το παραλάβει από το κατάστημα ΕΛΤΑ-Courier εντός των 15 ημερών που το δέμα θα παραμείνει στο κατάστημα. Σε περίπτωση μη παραλαβής, το δέμα θα επιστρέφεται στην εταιρία μας και η παραγγελία θα ακυρώνεται.

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε να ελέγχετε την ακεραιότητα της συσκευασίας των προϊόντων. Μην παραλάβετε την παραγγελία σας αν η συσκευασία είναι στραπατσαρισμένη ή φαίνεται παραβιασμένη. Τα προϊόντα έχουν την κατάλληλη προστασία στη συσκευασία τους αλλά παρόλα αυτά μπορεί να προκληθεί κάποια φθορά κατά τη μεταφορά. Αν μετά την παραλαβή και ανοίγοντας τη συσκευασία διαπιστώσετε ότι έχει προκληθεί φθορά, παρακαλούμε να τραβήξετε μια φωτογραφία της συσκευασίας όπως την παραλάβατε ώστε να διαπιστώσουμε τη ζημιά και στείλτε την στο sales@veis.gr ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2105058025, εντός 5 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνει με την ίδια εταιρία ταχυμεταφορών (ΕΛΤΑ Courier) που σας απεστάλησαν και τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή των φθαρμένων προϊόντων θα επιβαρύνουν την εταιρία μας.

Υπαναχώρηση Αγοράς

Η εταιρία μας προσπαθεί να προσφέρει μια υψηλής ποιότητας αγοραστική εμπειρία μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, με ακριβή περιγραφή των προϊόντων και των χαρακτηριστικών τους, αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες και κατανοητούς όρους συναλλαγής. Παρόλα αυτά ο καταναλωτής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία για τα δικαιώματα του καταναλωτή (Οδηγία 2011/83/ΕΕ της 25/10/2011), έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων, αν για οποιοδήποτε λόγο αλλάξει γνώμη. Για να γίνει επιστροφή των προϊόντων, αυτά θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με αυτή στην οποία παραδόθησαν στον καταναλωτή δηλ. ο καταναλωτής μπορεί να τα έχει ανοίξει, να τα εξετάσει με τη δέουσα προσοχή για να διαπιστώσει αν ανταποκρίνονται στην περιγραφή τους, δεν μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν. Η επιστροφή των προϊόντων από τον καταναλωτή πρέπει να γίνει μέσα σε 14 ημέρες από την δήλωση υπαναχώρησης του ενώ η επιστροφή της αξίας των προϊόντων προς αυτόν θα γίνεται μέσα σε 14 ημέρες από την δήλωσή του και εφόσον έχουν παραληφθεί τα επιστραφέντα προϊόντα και ελεγθούν για την κατάστασή τους. Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνει στην έδρα της εταιρίας μας από εσάς ή μέσω μεταφορικής εταιρίας. Στην περίπτωση της επιστροφής μέσω μεταφορικής εταιρίας το κόστος μεταφοράς για την επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνει εμάς, εφόσον η επιστροφή γίνει στην ίδια συσκευασία με την οποία έγινε η αποστολή, με την ίδια εταιρία ταχυμεταφορών (ΕΛΤΑ Courier) και χρέωση στον κωδικό μας, ο οποίος αναγράφεται στο voucher της αποστολής. Σε κάθε περίπτωση επιστροφής, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την σωστή συσκευασία του προϊόντος ώστε να επιστραφεί ακέραιο για να μπορέσει να γίνει επιστροφή χρημάτων. Προϊόντα που θα επιστραφούν χτυπημένα λόγω κακής συσκευασίας δεν θα μπορούν να γίνουν δεκτά. Αν έχετε απορίες για τον τρόπο σωστής συσκευασίας μπορείτε να μας καλέσετε τηλεφωνικά στο 2105058025 για να σας κατευθύνουμε κατάλληλα.